Категорійний менеджмент для видавців
Питання, яке найчастіше ставлять видавцям: «Як ви обираєте асортимент?». Відповідь може бути дуже короткою на кшталт «за покликом серця» або «у мене чуйка». Відповідь може бути дуже довгою, години на три, зі згадуванням усіх новин, рейтингів, премій, аналітичних довідок, літературних оглядів — і все це в контексті світового книжкового ринку. Презентація пропонує відповідь на одну годину, і це категорійний менеджмент, що дозволяє всі «чуйки», «поклики» та купу інформації підпорядкувати певному алгоритму. Як адаптувати методи традиційного категорійного менеджменту до потреб видавництва? Інформація буде цікава та корисна книговидавцям і книгорозповсюджувачам, тим, хто планує відкрити власне видавництво, й усім, хто хоче знати, як воно працює.
Бонус події: на початку зустрічі Андрій Ребро, заступник директора департаменту продаж нових видів упаковки Київського картонно-паперового комбінату, розкаже про сучасні пакувальні рішення для інтернет торгівлі книжками.